marți, 8 ianuarie 2008

Ciclistul australian Michael Rogers tinteste sus pentru 2008

Triplul campion mondial de contratimp, de origine australiana, Michael Rogers si-a stabilit obiectivele pentru anul acesta: Turul Frantei si medalia olimpica de aur la contratimpul de la Olimpiada de la Beijing.


In varsta de 28 de ani, australianul de la echipa High Road, echipa formata pe scheletul T-Mobile dupa retragerea sponsorului german din cauza scandalului de dopaj in care a fost implicata echipa, ne vorbeste din cantonamentul de la Varese: “Turul Frantei si contratimpul de la Olimpiada sunt obiectivele mele pentru 2008”.

Rogers, campion modial din 2003 pana in 2005, spera sa revina dupa dezamagirea creata in urma cu 4 ani la Atena. De asemenea el spera sa obtina o performanta mai buna decat locul 9 din Turul Frantei din 2006 si sa-si revina dupa situatia dificila de anul trecut. „Sunt patru ani de cand am terminat al patrulea la Atena: un rezultat ce ma stimuleaza in obtinerea unei performante mai bune”, adauga Rogers. „Am ratat campionatele modiale din septembrie de la Stuttgart pentru a asista la nasterea copiilor mei gemeni si sunt hotarat sa trec peste ghinionul de anul trecut din Tur cand am abandonat avand tricoul galben virtual pe umeri”.